Skipassy
Skipass 5 dowolnych dni PRZEDSPRZEDAŻ
Opis:
  • Wykorzystaj karnet w 5 dowolnych dniach w sezonie narciarskim 2024/2025
  • Karnet aktywny jest na stacji narciarskiej BIESZCZAD.ski Wańkowa

    Opcje dostawy karnetu:
  • Doładowanie na posiadaną kartę (karta działa na bramkach bez dodatkowej aktywacji).
  • Zakup karnetu na nową kartę - z wysyłką na wskazany adres (karta działa na bramkach bez dodatkowej aktywacji).
  • Voucher - wysyłka elektroniczna w PDF. Voucher należy wymienić na kartę z karnetem w kasie stacji narciarskiej BIESZCZAD.ski Wańkowa lub w automacie sprzedażowym okazując kod kreskowy na nim umieszczony - w przypadku tej opcji w punkcie wymiany zostanie doliczona kaucja za Kartę Skipass

    Ulgi:
    Karnety ulgowe przysługują dzieciom do 12 roku życia oraz seniorom w wieku powyżej 65 lat.

    Opcje zwrotów:
  • Zwrot karnetu zakupionego w formie wysyłki elektronicznej PDF (voucher) możliwy w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentu.
  • Zwrot karnetu (który nie został aktywowany) zakupionego w formie doładowania lub zakupu na nową kartę, możliwy jest w trakcie trwania sezonu narciarskiego (najpóźniej do 31.03.2025).

    Informacje dodatkowe:
  • Z karnetu może korzystać tylko jedna osoba (przy pierwszym przejściu przez bramkę następuje personalizacja karnetu).
  • Zakup Karnetu jest równoznaczny z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu stacji narciarskiej BIESZCZAD.ski Wańkowa dostępnym na stronie https://bieszczad.ski/stacja-narciarska/regulamin/
  • Promocja trwa do odwołania lub do wyczerpania zapasów.
  • 419.00 zł
    Normalny 449.00 zł
    Ulgowy 419.00 zł
    Karty
    Nowa Karta Ekonomiczna Nowa Karta E-skipass
    Brak możliwości personalizacji

    Karta e-skipass jest to zbliżeniowa Karta, będąca nośnikiem Karnetów, umożliwiająca korzystanie z usług Ośrodka Narciarskiego. Jest to Karta wielokrotnego użytku - możesz z niej korzystać w kolejnych sezonach doładowując na nią dowolne Karnety z oferty dostępnej na e-skipass.pl. Doładowanie następuje w ciągu maksymalnie 15 minut, Karnet nie wymaga dodatkowej aktywacji - jest natychmiastowo gotowy do użycia.
    10.00 zł
    Ubezpieczenia
    Signal Iduna Polska
    Ubezpieczenie obejmuje:
  • NWI (obejmuje świadczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu) na kwote do 10 000 PLN
  • NWS (ubezpieczenie Na Wypadek Śmierci) na kwote do 10 000 PLN
  • OC (ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej) na kwote do 40 000 PLN
  • SS (ubezpieczenie w przypadku utraty Sprzętu Sportowego w trakcie obowiązywania ubezpieczenia) na kwotę do 3 000 PLN

  • od 7.00 zł
    Brak produktów w koszyku

    Najczęściej zadawane pytania

    Kliknij w pytanie, aby wyświetlić odpowiedź.
    • Aby złożyć zamówienie:

      1. Wybierz ofertę,
      2. Wybierz usługi, które Cię interesują,
      3. Wybierz rodzaj płatności,
      4. Gotowe.

      Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy: Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, podaj adres e-mail, hasło oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na ‘Zamawiam i płacę’.

      Dla zarejestrowanych użytkowników: Wystarczy dobrać usługi, które Cię interesują, wybrać formę płatności oraz kliknąć na ‘Zamawiam i płacę’.

    • Za zamówienie możesz zapłacić przez szybkie płatności Internetowe. Dostępne są opcje płatności kartą, przez bank oraz formularz do płatności gotówkowych. Dzięki temu natychmiast otrzymujemy potwierdzenie płatności i możemy od razu rozpocząć realizację Twojego zamówienia.

    • Karnety - przy pierwszym zakupie karnety wysyłane są kurierem DPD na wskazany adres, przy kolejnych zakupach wystarczy doładować posiadaną kartę wybranym karnetem

      Vouchery/Bilety - usługi dostępne są natychmiast po opłaceniu zamówienia, PDF można pobrać logując się na swoje konto Klienta, przechodząc do zakładki "Zamówienia". Usługi z Vouchera/Biletu można wykorzystać po 15 minutach od zakończenia realizacji zamówienia

    • Usługi można wykorzystać zgodnie z informacją dostępną w ofercie, zazwyczaj karnety/bilety ważne są w sezonie, na który zostały zakupione. Niewykorzystane usługi nie przechodzą na kolejne sezony.


    Więcej odpowiedzi znajdziesz w sekcji Pomoc.